Nowe narzędzie LinkedIn, które powinieneś dodać do swojego profilu
Teraz możesz jeszcze wyraźniej pokazać, co Ty i Twoja firma robicie i o co Ci chodzi.
LinkedIn niedawno zaprezentował nową funkcję, która może pomóc właścicielom firm lepiej zaprezentować swoją wiedzę i pracę - i zyskać wiarygodność w tym procesie.
Nazywa się "Featured", a ta sekcja pojawia się tuż pod sekcją "About". Tutaj możesz ustawić linki do artykułów informacyjnych, wpisów na blogu, filmów, stron internetowych, zdjęć i innych mediów, w których zostałeś wyróżniony.
Szczerze mówiąc, mógłbyś to zrobić wcześniej, a media pojawiłyby się bezpośrednio pod twoją biografią w dziale "O". Ale teraz ikony medialne są większe, a tekst jest dołączony, aby ci, którzy przychodzą na Twoją stronę, mieli wyobrażenie o tym, o czym jest gra, zanim klikną. Łatwiej jest również przeglądać wszystkie media na raz - przez przewijanie jak w pokazie slajdów lub przez kliknięcie przycisku "Przeglądaj wszystko".
Czas na aktualizację linków multimedialnych
Jeśli połączyłeś już media na początku swojego profilu, pojawi się on teraz pod "Featured". I to może być dobry moment, aby sprawdzić, czy są to linki, które nadal chcesz wyświetlić.
Teraz można łatwo zmienić układ elementów multimedialnych, klikając i przeciągając je w wybrane miejsce. Jest to zaleta w stosunku do starego systemu, gdzie zmiana kolejności zamawiania była żmudnym procesem, w którym wszystkie linki medialne były usuwane, a następnie wgrywane w dokładnie takiej kolejności, w jakiej powinny się pojawić.
Miejsce do pokazania, a nie do powiedzenia
Jeśli nigdy nie wyświetlałeś linków multimedialnych na górze swojego profilu, teraz jest dobry moment, aby to zmienić.
Na przykład, jeśli jesteś fotografem lub kamerzystą, to jest to gotowy obszar portfolio. Jeśli sprzedajesz produkty, pomyśl o tym jak o pokazie slajdów z obrazami produktów. Jeśli jesteś pisarzem, tutaj znajdziesz link do swojej opublikowanej pracy. Jeśli jesteś profesjonalistą, który jest regularnie cytowany przez dziennikarzy lub przesłuchiwany przez nadawców, link do tych historii. Jeśli masz blog, stronę wprowadzającą LinkedIn lub konkretną stronę internetową, którą chcesz uczynić bardziej widoczną, teraz wiesz, co robić.
W ten sposób możesz pokazać ludziom, co robisz, dlaczego jesteś ekspertem i na czym polega Twój biznes, a nie tylko im o tym mówić. Zdobywasz wiarygodność i podnosisz swój profil nie tylko poprzez mówienie koneksjom, co robisz i co wiesz lepiej niż ktokolwiek inny, ale także poprzez pokazywanie im.