Lata doświadczeń w biznesie

Jak sprawić, by śniadanie stało się zdrowym nawykiem

Jak sprawić, by śniadanie stało się zdrowym nawykiem

Częścią programu "Healthy For Good™" jest tworzenie prostych codziennych nawyków, których można się trzymać. Jednym z ważnych nawyków, który może pomóc Ci rozpocząć dzień jest zdrowe śniadanie. Dzięki tym szybkim i łatwym do zrealizowania pomysłom można myśleć poza (zbożowym) pudełkiem.

Kilka badań wykazało, że spożywanie śniadania codziennie rano jest korzystne, a nawet może pomóc zmniejszyć ryzyko chorób serca i udarów mózgu.

Niektóre badania sugerują, że skiperzy śniadaniowi są do tego bardziej skłonni:

  • mieć nadwagę lub być otyłym
  • mają cukrzycę, choroby serca i wysoki poziom cholesterolu
  • Spożycie tytoniu
  • ograniczyli twoje szkolenie
  • nie otrzymują zalecanych ilości niezbędnych składników odżywczych
  • jeść więcej kalorii i cukru przez resztę dnia

Wszystko to sprawia, że zintegrowanie śniadania z codzienną rutyną jest bardzo proste. Dobrą wiadomością dla was, uzależnionych od drzemki, jest to, że nie musi to trwać długo. Istnieje wiele prostych, zdrowych opcji śniadaniowych, które mogą być wykonane z wyprzedzeniem, tak aby były gotowe, gdy wyjdziesz za drzwi.

Oto kilka wyborów śniadaniowych do wypróbowania

Zrobić babeczki ze zdrowych składników, takich jak owoce, warzywa, orzechy i mąka razowa i zamrozić je. Wrzuć jedną do torby, a zostanie rozmrożona i będzie gotowa do jedzenia, gdy przyjdziesz do pracy lub szkoły. Spróbuj tego prostego przepisu na muffinki żurawinowe.
Zrób płatki owsiane instant w podróżnej filiżance do kawy. Kup go niesłodzonego i trzymaj w stanie gotowym do zmieszania orzechy włoskie, sos jabłkowy, cynamon i mrożone owoce.
Włóż domowy smoothie do termosu. Może to być tak proste, jak wymieszanie ulubionych owoców, albo dodanie innych zdrowych składników, takich jak niskotłuszczowe mleko lub jogurt, masło orzechowe, sos jabłkowy, kilka uncji 100% soku owocowego, świeże zioła, jak mięta, a nawet warzywa. Oto kilka przepisów do wypróbowania:

  • Chleb bananowy smoothie
  • Awokado-kokosowy smoothie
  • Tropikalna Zielona Gładka Smoothie
  • Blueberry i mango smoothie

W lodówce należy przechowywać zapas jaj ugotowanych na twardo. Aby je uszlachetnić, pokroić jajko i podać na toście razowym z pokrojonym awokado i pomidorem, posypanym szczyptą papryki, pieprzu i innych ulubionych ziół i przypraw.
Opłatek razowy, muffinkę angielską lub kawałek grzanki posmarować masłem orzechowym lub twarogiem o niskiej zawartości tłuszczu i pokrojonymi owocami. Przetnij każdy kawałek na pół i stwórz mini kanapkę dla mniej bałaganu na drodze.
Przez weekend wypełnij małe ceglane słoiki prostym jogurtem niskotłuszczowym lub beztłuszczowym, mrożonymi owocami, orzechami, płatkami owsianymi i odrobiną cynamonu przez kilka dni zdrowymi jogurtowymi parfaitami.
Jeśli wybierzesz jedzenie śniadaniowe w opakowaniach jednostkowych, uważaj na sól podręczną i dodaj cukier! Sprawdź informacje o wartościach odżywczych na opakowaniu i wybierz produkty zawierające mniej tych składników. Szukaj produktów pełnoziarnistych, które dostarczają Ci błonnika i innych użytecznych składników odżywczych.

O serwisie

Wiadomości z całego świata. Newsy, technologia, zdrowie, kuchnia. Bądź z nami!